Interneta veikala lietošanas noteikumi
Distances līgums
Lūgums rūpīgi izlasīt pirms pasūtījuma veikšanas. Veiciet pasūtījumu tikai, ja Jūs pilnībā saprotat un piekrītat nosacījumiem, kas izklāstīti zemāk. Šīs distances līgums tiek slēgts starp uzņēmumu SIA ''APAVI-L.V." Reģ.Nr. 46802001311, Juridiskā adrese Rekašova 33, Ludza (turpmāk tekstā Pārdevējs) un Pircēju, kas veic pirkumu mūsu interneta veikala www.julijaapavi.lv mājaslapā.
Terminu apraksts
Pircējs – fiziskā persona, kura veic pasūtījumu mūsu interneta veikalā, un ir pasūtītās Preces saņēmējs.
Pārdevējs:
SIA "APAVI-L.V."
Rekašova iela 33, Ludza, Ludzas nov., LV-5701
LV46802001311
Interneta veikals – vietne Internetā, kurai interneta tīklā ir adrese . Pircējiem Interneta veikalā tiek piedāvāta Pārdevēja prece, pasūtītās preces apmaksas un piegādes noteikumi.
Vietne – www.julijaapavi.lv
Prece – materiālā vienība, kura atrodas preču apgrozībā un tiek piedāvāta pārdošanai vietnē.
Pasūtījums – prece, kuru Pircējs izvēlējies, apmaksājis un noformējis pieprasījumu vietnē.
Piegādes veids – Pircējs izvēlas viņam piemērotāko preču piegādes veidu.
Klientu apkalpošanas dienests – Pārdevējam piederošs Servisa dienests, kurš veic Klienta vietnē izdarīto pasūtījumu kontroli un apstrādi.
1. VISPĀRĒJIE NOTEIKUMI
1.1. Šie noteikumi nosaka Pārdevēja un Pircēja tiesības un pienākumus, kas izriet no Preču pirkšanas-pārdošanas Interneta veikalā saistītiem noteikumiem. Attiecības starp Klientu un Pārdevēju reglamentē Latvijas Republikas likumdošana.
1.2. Pasūtot preces ar Interneta veikala www.julijaapavi.lv starpniecību, ir uzskatāms, ka Pircējs ir iepazinies un bez iebildumiem piekrīt SIA "APAVI-L.V." distances līguma noteikumiem, internetveikala lietošanas noteikumiem, privātuma politiku un apņemas tos ievērot.
1.3. Veicot pirkumu Interneta veikalā un piekrītot šiem Noteikumiem, Pircējs apstiprina, ka ir pilngadīga, rīcībspējīga persona un līguma izpildei nepieciešamos datus norādījis patiesus.
1.4. Distances līgums ir uzskatāms par spēkā stājušo pēc tā, kad Pircējs ir veicis Pasūtījumu internetā, to apmaksājis un saņēmis apstiprinājumu no Pārdevēja par veikto pasūtījumu un saņemtu apmaksu. Apstiprinājumu par pasūtījumu un apmaksu Pārdevējs nosūta Pircējam pa e-pastu. Distances līgums ir uzskatāms par izpildītu, kad Pircējs saņem savu pasūtījumu.
1.5. Pārdevējs atstāj sev tiesības veikt grozījumus šajos Noteikumos.
2. PĀRDEVĒJA PIENĀKUMI UN TIESĪBAS:
2.1. Pienākumi:
- Skaidri un saprotami iepazīstināt Pircējus ar Internetveikala lietošanas noteikumiem.
- Sniegt pilnu un patiesu informāciju par Preci.
- Pārdevējs apņemas pildīt visas saistības, kas izriet no Internetveikala lietošanas noteikumiem.
- Pārdevējs apņemas cienīt Pircēja privātuma tiesības uz viņam piederošo personīgo informāciju.
2.2. Tiesības:
- Pārdevējam ir tesības vienpusēji grozīt lietošanas noteikumus. Tie stājās spēkā brīdī, kad ir publicēti Internet veikalā sadaļā Noteikumi.
- Ja Pircējs rīkojas negodprātīgi, nepilda uzņemtas saistības vai jebkādā veidā kaitē interneta veikala darbībai, datu drošībai vai neievēro citus noteikumus, Pārdevējam ir tiesības ierobežot Pircēja piekļuvi tiešsaistes veikalam.
- Pārdevējs neatbild par pretlikumīgu interenetveikala izmantošanu no Pircēja puses.
3. PIRCĒJA PIENĀKUMI UN TIESĪBAS
3.1. Pienākumi
- Pircēja pienākums sniegt tikai un vienīgi patiesu, precīzu un nepārprotāmu informāciju.
- Reģistrējoties, Pircējs apliecina, ka ir iepazinies ar vietnes noteikumiem, privātuma politiku un pilnībā tos izprot, un Piekrīt tam, ka Pārdevējs izmanto Pircēja personiskos datus tikai pasūtījuma apstrādei un izpildei, ja Pircējs nav norādījis citādāk. Pārdevējs nav atbildīgs par informācijas precizitāti un ticamību, kuru Pircējs norāda reģistrācijas formā.
- Pircējs apņemas neizpaust Vietnē reģistrēto lietotāju lietotājvārdus un paroles, kurus lietotājs norādījis, aizpildot registrācijas formu.
- Noformējot Pasūtījumu savu piekrišanu minētajiem Noteikumiem Pircējs pauž, ieliekot ķeksīti pie "Apstiprinot pasūtījumu es piekrītu un pieņēmu lietošanas noteikumus un privātuma politiku" un nospiežot pogu pasūtīt.
3.2. Tiesības
- Pircējs ir tiesīgs izmantot atteikuma tiesības, ja Prece neatbilst Pircēja velmēm un vajadzībām.
- Visus strīdus puses risina pārrunu ceļā. Gadījumā, ja strīdu neizdodas atrisināt pārrunu ceļā, tad tas tiek risināts Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteiktā kārtība LR tiesā.
4. PASŪTĪJUMA NOFORMĒŠANA
4.1. Visas cenas par Precēm ir norādītas EUR (eiro), ieskaitot PVN 21 %.
4.2. Pasūtījuma noformēšana ir pieejama Pircējiem ar vai bez reģistrācijas vietnē.
4.3. Pircējs noformē Pasūtījumu patstāvīgi mūsu vietnē, pievienojot grozam vajadzīgo Preci norādītajā krāsā, izmērā un daudzumā. Tālāk Pircējs noformē Pasūtījumu.
4.4. Noformējot pasūtījumu, Pircējs norāda sekojošu informāciju:
- Pircēja vārdu un uzvārdu,
- Adrese, pilsēta, pasta indekss;
- Valsts;
- Tālruņa numurs;
- Elektroniskā pasta adresi;
- Izvēlas piegādes un apmaksas veidu.
4.5. Pēc Pasūtījuma vieksmīgas noformēšanas, Pircējam uz elektroniskā pasta adresi tiek nosūtīts Pasūtījuma apstiprinājums, kurā tiks atkārtota detalizēta Pasūtījuma informācija.
4.6. Pircējs savā profilā var izsekot Pasūtījuma statusu. Līdz ar statusa maiņu Pircējs saņems jaunu vēstuli e-mailā.
4.7. Ja pēc Pasūtījuma noformēšanas Pircējs vēlas koriģēt Pasūtījumu, tad to var izdarīt tikai anulējot Pasūtījumu. Tādā gadījumā Pircējam vajag sazināties ar klientu apkalpošanas centru. Ja Pircējs savā e-pastā saņema informāciju par to, ka Pasūtījums ir izsūtīts un atrodas ceļā, tad koriģēt vai anulēt Pasūtījumu vairs nav iespējams.
4.8. Kaut arī mēs daram visu, lai informācijas materiāli un apraksts pilnībā atspoguļotu Preces īpašības, tomēr vietnē izvietotie informācijas materiāli ne vienmēr var pilnībā atspoguļot Preces īpašības (krāsu, izmērus, tehniskos parametrus, formu utml. īpašības). Tāpēc pirms pasūtījuma noformēšanas, ja Pircējam ir radušies jautājumi tam ir tiesības vērsties pie Pārdevēja, lai noskaidrotu detalizētēku informāciju par izvēlēto preci. Ja Pircējs nav vērsies pie Pārdevēja pēc detalizētiem skaidrojumiem, uzskatāms, ka Pircējam, noformējot pasūtījumu, nav radušās šaubas par Preces īpašībām.
4.9. Tiešsaistes veikalā piedāvātās Preces ir vispārīgi pieejamas, tomēr, ja konkrētus produktus pasūta vairāki Klienti vienlaicīgi, tad Preces var būt vairāk nepieejamas. Šādā gadījuma Jums tiks paziņots, ka Prece nav pieejama.
4.10. Pārdevējs nenes atbildību par fotoattēlu krāsu parametru nodošanu Pircēja displejā.
5. PIEGĀDE
5.1. Preces piegāde tiek veikta visā Latvijas teritorijā.
5.2. Preču piegādes izmaksas nav iekļautas Interneta veikalā preču cenā.
5.3. Pasūtījums tiek piegādāts Pircējam, kas ir norādīts kā Pasūtījuma saņēmējs.
5.4. Pircējs var izvēlēties no sekojošiem piegādes veidiem:
1) Pašizvešana no veikala (1 – 5 darba dienu laikā) – Bezmaksas. Brīdis, kad prece ir piegādāta– kad pircējs izņēma Pasūtījumu no veikala.
2) Omniva pakomāts (1 – 7 darba dienu laikā) - Bezmaksas piegāde pasūtījumiem virs 49,99 EUR. Pasūtījumiem vētībā līdz 49,99 – 3 EUR. Piegādes brīdis – izņemšana no pakomāta.
3) Piegāde ar kurjeru. (1 – 7 darba dienu laikā) - Piegādes maksa – 5 EUR. Piegādes brīdis – saņemšana no kurjera.
5.5. Sīkāk sadaļā "Piegāde".
5.6. Preces piegādes termiņš ir atkarīgs no piegādes reģiona, adreses, preces izņemšanas veida, kā arī no attiecīgā piegādes dienesta darba, kurš nodrošina pasūtījuma piegādi. Piegādes termiņš nav tieši atkarīgs no Pārdevēja.
5.7. Preces nejaušas nozaudēšanas vai bojājumu risks nonāk Pircēja pārziņā, brīdī, kad Pircējs saņem Pasūtījumu.
5.8. Gadījumos, kad Prece nav piegādāta Klientam un ir nozaudēta, pasta (kurjerpasta) dienesta darbinieku vainas dēļ, Pārdevējs atlīdzina klientam apmaksātās Preces un piegādes vērtību tikai pēc tam, kad Pārdevējs ir saņēmis no pasta dienesta nozaudēšanas apliecnājumu-aktu vai kompensāciju.
5.9. Gadījumā, ja Klients nav izņēmis sūtījumu no pakomāta vai ir atteicies no pasūtījuma saņemšanas no kurjera un sūtījums ir atgriezies musu noliktavā šādā gadījumā nauda tiek atgriezta bez maksas par piegādes atgriešanu.
6. APMAKSA
6.1. Apmaksas veidi un kārtība ir aprakstīta sadaļā "Apmaksa".
6.2. Ja Pircējs izvēlējas Pasūtījumu apmaksāt caur tiešsaistes maksājumu, ar maksājuma karti vai ar pārskaitījumu, tad pasūtīta Prece piegādei tiks nodota tikai pēc pilnas naudas ieskaitīšanas bankas kontā.
6.3. Ja Pircējs izvēlējas izņemt Preci veikalā un apmaksāt Pasūtījumu uz vietas, tad rezervēto Preci ir jāizņem 3 (triju) dienu laikā pēc paziņojuma, ka Prece ir veikalā. Šajā gadījumā Preces apmaksa un saņemšana notiek mūsu veikalā, kā darījuma dokuments kalpos kases čeks un šādi noslēgts līgums netiek uzskatīts par distances līgumu ar atteikuma tiesībam 14 dienu garumā, jo Pircējs var iepazīties ar Preci, pielaikot un atteikties izpirkt pasūtīto Preci.
6.4. Pārdevējam ir tiesības piešķirt Pircējam atlaides Precei un piedāvāt piedalīties bonusu programmās, Pārdevējs akcijas un bonusa programmas noteikumus var vienpusēji mainīt.
6.5. Cenas veikalos un interneta veikalā var atšķirties, tādēļ, lai izvairītos no konfliktsituācijām, pat ja vēlaties Preci izņemt veikalā, lūdzu, pasūtiet Preci tiešsaistē mūsu mājaslapā, lai cenu fiksētu un iegādājieties izvēlēto Preci par šo cenu veikalā.
7. PRECES ATGRIEŠANA
7.1. Pircējam ir tiesības atteikties no pasūtītas Preces 14 dienu laikā no tās saņemšanas. Preces atgriešana ir iespējama tikai gadījumos, ja Precei ir saglabāts ārējais izskats, patēriņa īpašības, tās oriģināls iesaiņojums, pirkuma dokuments un marķējums, Precei ir jābūt tīrai! Pircējs ir atbildīgs par Preces kvalitātes un drošības saglabāšanu, visā tiesību uz atteikumu termiņa laikā.
7.2. Ja Pircējs grib atgriezt Pasūtījumu atpakaļ Pārdevējam, tad Pircējam ir pienākums tuvākajā laikā pēc Pasūtījuma saņemšanas paziņot Pārdevējam (pa telefonu +371 22027086 vai caur e-pastu info@julijaapavi.lv), ka Pircējs Pasūtījumu grib atgriezt un nosūtīt to atpakaļ ar kurjerpasta starpniecību vai atvest Preci uz vienu no mūsu veikaliem. Kopā ar Pāsūtījumu Pircējam vajag pievienot Preču atgriešanas veidlapu un apmaksu apliecinošu dokumentu.
7.3. Preces atgriešanas un apmaiņas izdevumus sedz Pircējs.
7.4. Preces atgriešanai un apmaiņai Pircējs var izvēlēties sekojošus veidus:
1) Ja Pircējs atgriež Pāsūtījumu nosūtot to caur Omniva pakomātu, tad Pircējs atgriešanai var izvēlēties sekojošos pakomātus:
- Rīgas T/C Dole pakomāts (Maskavas iela 357, Rīga)
- Ludzas Stacijas ielas 30 pakomāts (Stacija iela 30, Ludza)
2) Pircējs var personīga atgriezt Pasūtījumu uz jebkuru mūsu veikalu (sīkāk sadaļā “Veikali”), šajā gadījumā preces atgriešana ir bezmaksas:
- Maskavas iela 357 T/C Dole, Rīga, LV – 1063
- Rekašova 33, Ludza, LV-5701
- Pulkveža Brieža 31a Rēzekne, LV- 4601
7.5. Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu, Pārdevējam ir tiesības atteikties pieņemt atpakaļ no Pircēja preci. Sīkāk sadaļā "Maiņa un Atgriešana".
7.6. Pārdevējs sniedz Preces apmaiņas pakalpojumus.
7.7. Naudas līdzekļi tiek atgriezti Pircējam tādā veidā, kāds tika izmantots apmaksājot Pasūtījumu 10 (desmit) darba dienu laikā pēc atgieztas Preces akcepta.
7.8. Piegādes maksa, kuru Pircējs apmaksā pasūtot vai atgriežot Preci netiek kompensēta.
7.9. Ja pasūtījuma apmaksa un izņemšana notiek Pārdevēja veikalā, Pircējs klātienē ir apskatījis un pielaikojis Preci, tad šāds noslēgtais līgums netiek uzskatīts par distances līgumu un uz to neattiecas atteikuma tiesības, jo Pircējam bija iespēja klātienē novertēt preces atbilstību.
7.10. Ar Preces lietošanas uzsākšanu, Paterētājs apliecina, ka Prece atbilst pasūtītajai precei, un tā nav atgriežama.
8. GARANTIJA
8.1. Ja 2 (divu) gadu laikā Pircējs konstatē, ka apaviem ir ražošanas defekts, tad Pārdevējs atbild par to bezmaksas novēršanu. Sīkāk sadaļā "Garantija" var apskatīties kādi gadījumi neattiecas uz ražošanas defektiem.
8.2. Pārdevējs nenes atbildību par zaudējumiem, kas radušies Pircējam, Preces nepareizas lietošanas rezultātā.
8.3. Preces lietošanas instrukcija tiek pievienota pasūtījumam. Prece netiek mainīta un netiek remontēta, ja bojājumi ir radušies kā lietošanas noteikumu un instrukciju neievērošanas sekas, ja tā in ļaunprātīgi bojāta vai remontēta patstāvīgi.
9. PERSONĪGĀS INFORMĀCIJAS KONFIDENCIALITĀTE
9.1. Veicot pasūtījumu mūsu vietnē , Pircēji sniedz sekojošo informāciju:
- Vārds/Uzvārds;
- E-pasta adrese, tālruņa numurs;
- Piegādes adrese;
- Adrese, valsts.
9.2. Pārdevējs Pircēja personisko informāciju izmanto sekojošiem nolūkiem:
· Iepirkumu procedūras laikā Pārdevējs apkopo visu nepieciešamo informāciju, lai pārdotu un piegādātu Pircējam iegādāto Preci;
· Pircēja reģistrēšanai tīmekļa vietnē;
· Lai sniegtu Pircēju apkalpošanas pakalpojumus;
· Lai risinātu Pircēju tehniskās problēmas;
· Lai Pircējiem varētu personalizēt un piedāvāt vēlmju sarakstu.
· Lai Pircējiem varētu piedāvāt personalizētas atlaides, bonusa programmas.
9.3. Pārdevējs var sazināties ar Pircēju, izmantojot viņa reģistrācijas formā sniegto e-pasta adresi vai telefonu, lai noskaidrotu jebkādus jautājumus, kas var būt neskaidri par Pasūtījumu un piegādi. Tālruņa numuri un e-pasti tiek izmantoti tikai pasūtījumu apstrādei un piegādei un netiek izmantoti reklāmas nolūkos, ja vien neesam saņēmuši Pircēja skaidru piekrišanu tā rīkoties.
9.4.Pircēja personiskā informācija netiks izpausta trešajām personām nolūkā, kas nav atļauts ar likumu, vai bez skaidras Pircēja piekrišanas, izņemot SIA “APAVI-L.V.” sadarbības partnerus, kas nodrošina pircēja pasūtījuma piegādi un citu pakalpojumu sniegšanu, tādā mērā, kādā personas dati ir nepieciešami līgumsaistību izpildei.
9.5. Pēc Pircēja piekrišanas, Pārdevējs ir tiesīgs nosūtīt reklāmas, mārketinga, bonusa kampaņas, individuālo piedāvājumu paziņojumus. Pārdevējs garantē, ka Pircējs jebkurā laikā un nenorādot iemeslu var izmantot tiesības nesaņemt tālākus paziņojumus, kas saistīti ar konkrētiem pakalpojumiem pēc pieprasījuma.
9.6 Pārdevējs saņem IP adreses informāciju par vietnes apmeklētājiem. Šī informācija netiek izmantota ar nolūku apmeklētāja personības noteikšanai.
9.7. Pārdevējs nenes atbildību par Pircēja vietnē publiskajā formā sniegto informāciju.
10. CITI NOTEIKUMI
10.1 Attiecības starp Pircēju un Pārdevēju reglamentē Latvijas Republikas likumdošana.
10.2 Visas radušās domstarpības puses pēc iespējas risinās pārrunu ceļā. Ja vienošanās netiek panākta, strīds tiks nodots izskatīšanai tiesā saskaņā ar Latvijas Republikas likumdošanu.
10.3 Ja tiesa atzīs par spēkā neesošu kādu no minēto Noteikumu punktu, tas nenozīmē, ka pārējie šo Noteikumu punkti uzskatāmi par spēkā neesošiem.