Preces maiņas un atgriešanas noteikumi
Atgriešanas politika attiecas tikai uz produktiem, kas ir iegādāti mūsu interneta veikala. Atgriešanu regulē preču atgriešanas noteikumi un Latvijas Republikas likumdošana. Ja pēc preču saņemšanas Jūs norādījāt, ka neesat apmierināts ar modeļa krāsu, izmēru vai stilu, tad jums ir tiesības 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā atgriezt saņemto preci vai apmainīt pret citu.
Ja vēlaties atgriezt vai apmainīt saņemtās preces, lūdzu, nekavējoties sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu pa tālruni +371 22027086 vai rakstiet pa e-pastu info@julijaapavi.lv un paziņojiet kādu pasutījuma Nr. Jūs gribat atgriezt.
PREČU APMAIŅA
Ja vēlaties samainīt preci pret to pašu cita izmēra modeli vai citu modeli ar piemaksu, varat to izdarīt šādi:
1)Bezmaksas mūsu veikalos.
2)Apmainīt, izmantojot pakomātu vai kurjeru. Visas izmaksas, kas saistītas ar piegādi Jūs sedzat pats.
PIRKUMA ATGRIEŠANA
Ja vēlaties atteikties no preces, to varat izdarīt, nosūtot to ar pakomāta starpniecību, ar kurjeru vai personīgi nogādājot to kādā no mūsu veikaliem. Jums būs jāsedz ar preču atpakaļ atdošanu saistītas piegādes izmaksas.
Preces atgriešanai un apmaiņai Jūs varat izvēlēties Jums ērtāko veidu:
1) Nosūtot ar Omniva pakomāta starpniecību (apmaksa Pircējs):
- Rīgas T/C Dole pakomāts (Maskavas iela 357, Rīga)
- Ludzas Stacijas ielas 30 pakomāts (Stacijas iela 30, Ludza)
2) Personīgi piegādāt preci uz vienu no mūsu veikaliem (adreses un darba laiku skat. sadaļā "Veikali".
- Maskavas iela 357 T/C Dole, Rīga, LV – 1063;
- Rekašova 33, Ludza, LV-5701;
- Pulkveža Brieža 31a Rēzekne, LV- 4601;
Atgriežot preces, Jums jāpievieno sūtījumam pirkuma apliecinoša dokumenta oriģināls - pavadzīmi-rēķins un atgriešanas veidlapa, kas ir Jūsu pasūtījumā. Lūdzu, ņemiet vērā, ka pasūtījuma apstiprinājums, ko saņemat pa e-pastu, nav pirkumu apstiprinošs dokuments, uz kura pamata Jūs varat atgriezt preces.
Jums preces jānosūta atpakaļ vai jānodod mums bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā pēc preces saņemšanas. Atgriešanas izmaksas ir atkarīgas no piegādes veida. Ja Jūsu pasūtījuma summa bija mazāka par 49,99 un piegāde bija par maksu vai Jūs izvēlējaties piegādi ar kurjeru, vēršam Jūsu uzmanību, ka naudas atmaksa attiecas tikai uz preci, izdevumi, kas radušies piegādes rezultātā netiek atmaksāti. Ja kādu iemeslu dēļ pircējs nav izņēmis sūtījumu no pakomāta un sūtījums ir atgriezies uz mūsu noliktavu, tādā gadījumā veicot atmaksu, mēs varam ieturēt pasūtījuma atgriešanas izmaksas atbilstoši Omniva tarifiem.
Atteikuma tiesības laikā tiesības pārbaudīt preces īpašības ir tiktāl, ciktāl to būtu iespējams izdarīt parastā veikalā. Preci var izmantot un pielaikot tik tālu, lai izprastu vai tā Jums derēs. Apavus var pielaikot tikai iekštelpā. Atgriežamajām precēm jābūt neizmantotām, tīram, ar etiķetēm tajā pašā komplektācijā un oriģinālajā iepakojumā, tāpēc, lūdzu, ļoti rūpīgi izpakojiet un izmēģiniet preces. Ja preces ir bojātas, nolietotas un ir zaudējušas prezentāciju, pārdevējam ir tiesības atteikties atgriezt preces. Ar Preces lietošanas uzsākšanu, Paterētājs apliecina, ka Prece atbilst pasūtītajai precei, un tā nav atgriežama.
Uzmanību! Ja Jūs atgriežat pasūtījumu caur Omniva pakomātu, tad atceraties, ka apavu kasti nedrīkst bojāt vai līmēt tai virsū uzlīmes! Kasti vajag ielikt maisā un tikai tad var līmēt uzlīmi.
Kad atgrieztā prece ir pieņemta un pārbaudīta, Jūs saņemsiet paziņojumu pa e-pastu vai tālruņa numuru, kuru norādījāt atgriešanas veidlapā. Atmaksāšana tiks veikta, izmantojot tādu pašu maksāšanas līdzekli, kādu Klients izmantoja sākotnējam darījumam. Ja Klients maksāja no bankas konta, tad līdzekļi par atgriezto preci tiks ieskaitīti bankas kontā, kas tika izmantots pasūtījuma apmaksai 10 (desmit) darba dienu laikā pēc atgieztas preces akcepta.